Tilmeld dig nu!

JURIDISKE UDFORDRINGER I BYGGE & ANLÆG

Så langt, så godt med det nye AB-system

Når Insight Events i december slår dørene op for Juridiske udfordringer i bygge & anlæg, er det 9. gang, konferencen afholdes. Og ligesom de foregående år er det med et program, hvor de mest aktuelle emner belyses fra forskellige vinkler.

I juni 2018 kulminerede års arbejde med revision af AB 92 og ABT 93, da AB-udvalget offentliggjorde de nye almindelige betingelser for bygge- og anlægsarbejder, AB 18.

Formålet med revisionen var at sikre et transparent og effektivt aftalesystem. At skabe et system, der var fremtidssikret, og som var mere internationalt genkendeligt.

AB regelsættet er nu også i bogform blevet kommenteret af en række specialister, og vi glæder os over at kunne samle nogle af forfatterne under samme tag til en diskussion af de juridiske problematikker, der – efter et par år med reglerne – har påkaldt sig størst opmærksomhed og behov for fortolkning.

Vi går tæt på de juridiske overvejelser, der skal iagttages forud for bæredygtige byggeprojekter, og får desuden sat fokus på typiske fejl eller hovedbrud, der opstår, når projekter sendes i udbud.

Du bliver præsenteret for en gennemgang af seneste praksis, og vi ser på, hvilke tendenser der kan spores efter anvendelse af de nye tvistløsningsformer. Og en række andre udvalgte problemstillinger.

På konferencen får du blandt andet sat fokus på:

  • AB18, ABR18 & ABT18 – nu kommenteret
  • Gennemgang af seneste praksis
  • Tema om særlige forhold ved bæredygtigt byggeri
  • Indblik i, hvor de typiske fejl opstår i forbindelse med udbud i byggeriet
  • Partnerskaber

.
Jeg glæder mig til at byde dig og dine kolleger velkommen på Juridiske udfordringer i bygge & anlæg.

Med venlig hilsen

Henrik Ulander
Adm. direktør
Insight Events

Vælg selv, om du vil deltage på konferencen fysisk eller digitalt
Vi tilbyder nu, at du kan deltage digitalt eller fysisk. Det betyder, at du kan vælge den digitale konference og streame konferencen hjemmefra, fra kontoret, eller hvor du befinder dig. Du kan se alle indlæg live, og du har mulighed for at stille spørgsmål undervejs – ligesom hvis du var til stede fysisk.
Derudover får du også adgang til hele konferencen i 3 måneder bagefter, så du kan se det igen og igen eller på et senere tidspunkt.
Corona-information: Du kan trygt og sikkert tilmelde dig konferencen
Vi følger naturligvis altid sundhedsmyndighedernes retningslinjer, og vi tager alle de gældende forholdsregler og overholder eventuelle restriktioner. Derfor kan du og dine kollegaer trygt tilmelde jer konferencen.

Vi tager blandt andet følgende forholdsregler:

  • Håndsprit tilgængelig ved ankomst og i alle lokaler
  • Altid minimum den påkrævede afstand mellem alle deltagere og indlægsholdere
  • Grundig rengøring af alle kontaktpunkter og overflader
  • Forplejning bliver serveret i henhold til retningslinjerne

Vi glæder os til at byde dig velkommen på konferencen – i sikre og trygge rammer.

ADVOKATERS OBLIGATORISKE EFTERUDDANNELSE

12 lektioner

TALERE

Torben Kuhberg Steffensen
Advokat
Holst Advokater

Birgitte Fæster
Senior projektudvikler
fsb

Uffe Bay-Smidt
Markedschef
KANT arkitekter

Holger Schöer
Advokat, partner
Holst Advokater

Anders Vestergaard Buch
Advokat, ph.d.
Molt Wengel

Niklas Korsgaard Christensen
Advokat, partner
Plesner

Jesper Ring
CEO
Frame

Kim Haugbølle
Ph.d., seniorforsker
Institut for Byggeri, By og Miljø
Aalborg Universitet

Jeppe Lefevre Olsen
Advokat, partner
Kromann Reumert

Rasmus Tønnies
Head of Contract & Commercial Management
Rambøll Management Consulting

Peter Fauerholdt Thommesen
Advokat, partner
VILTOFT Advokatpartnerselskab

Konsulent, medlem af AB udvalget
Henrik Fausing

Rasmus Holm Hansen
Advokat, partner
Kammeradvokaten

Ordstyrer:

Henrik Hauge Andersen
Advokat, partner,
VILTOFT Advokatpartnerselskab

SAMARBEJDSPARTNER

HENT PROGRAM

Juridiske udfordringer i bygge & anlæg

TILMELDING

Pris:

Tilmelding senest 13. november 2020 Tilmelding efter 13. november 2020
kr. 12.995,- kr. 13.995,-
Alle priser er ekskl. moms.

Vælg selv, om du vil deltage på konferencen fysisk eller digitalt.

For leverandører:
Er du leverandør af løsninger & serviceydelser og ønsker at deltage, så kontakt Thomas Klindt på telefon 41951431 eller tk@insightevents.dk

VENUE

KONTAKT

Adm. direktør
Henrik Ulander
E-mail: hu@insightevents.dk
Telefon: +45 20 40 30 83

Kundeservice
E-mail: info@insightevents.dk
Telefon: +45 35 25 35 45

Sales / Partnership
Senior Sales Manager Thomas Klindt
Email: tk@insightevents.dk
Telefon: +45 41 95 14 31