Signe Valeur

18.12.2018

Interview af Signe Valeur, CMO hos Lunar Way

Influencer marketing er et populært og velkendt begreb blandt marketingeksperter. Fænomenet kan skabe autentisk og troværdig omtale gennem indflydelsesrige personer med et stort netværk inden for en bestemt branche.

På konferencen Forsikring 2019 den 26.-27. februar 2019 er Signe Valeur, CMO hos Lunar Way, blandt talerne. Hun vil komme med en række gode råd til, hvordan virksomheder i forsikringsbranchen kan komme i gang med at bruge influencer marketing.

Resultater ved influencer marketing
Signe Valeur håber, at hendes indlæg vil give deltagerne et godt indblik i influencer marketing, herunder hvorfor de benytter sig af det samt råd til, hvordan det gøres bedst. ”Jeg glæder mig til at dele de resultater, vi har set ved influencer marketing, og jeg håber, at indlægget rammer plet i forhold til deltagernes forventninger”, siger hun.

Forsikring er unødvendigt uigennemsigtigt
Lige som den finansielle branche generelt er forsikring for den almene borger unødvendigt uigennemsigtigt. Det er svært at sammenligne produkter og aftaler på tværs, og netop dette tror jeg skaber mistillid hos brugerne. ”Jeg har selv oplevet at være dobbeltforsikret, da jeg ikke kunne gennemskue, hvad de forskellige forsikringer dækkede. Kommunikationen bliver hurtig meget juridisk, og når uheldet er ude, så er det kommet bag på mig, at jeg ikke har været dækket ordentligt”, lyder det fra Signe Valeur.

Læs mere om konferencen Forsikring 2019 og tilmeld dig her.